Κατηγορίες

Δυσάρεστα νέα για την Chrissy Amphlett των Divinyls

Posted: Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010 by THATMAN in Ετικέτες , ,
0


H πρώην τραγουδίστρια του ροκ συγκροτήματος Divinyls, Chrissy Amphlett, ανακοίνωσε στο Τύπο πως της διαγνώστηκε καρκίνος του μαστού.

Η Amphlett υπήρξε μέλος του γκρουπ από το 1980 μέχρι 1997 και 2006 έως 2009. Μεγαλύτερη επιτυχία τους το τραγούδι "I Touch Myself" το 1991.

"Είναι αδικία αλλά η ζωή είναι έτσι κι αλλιώς άδικη. Είναι μια αρρώστια που πολύς κόσμος την έχει αντιμετωπίσει με επιτυχία. Θα ήταν εύκολο να αισθάνομαι λύπη για τον εαυτό μου αλλά είμαι λυπημένη για όσους αντιμετωπίζουν την αρρώστια μόνοι τους. Η οικογένεια μου είναι δίπλα μου και σύντομα θα είμαι έτοιμη να ξανατραγουδήσω."
Εμεις να τις ευχηθουμε τα καλυτερα!!!!!




πηγη: http://www.rocklibrary.gr

0 σχόλια: